حسناحسنا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره

حسنا کو چو لو

جیگر طلا

1390/8/15 15:03
نویسنده : مامان جونی
807 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی الهی قربونت برم من لحظه به لحظه

مامانی هر وقت بابایی میره یه غم بزرگ  میاد سراغم انگار ته دنیایه  نمیدونم انگار دارم خفه میشم   

دیروز جمعه بود رفت کلاس بعد از اون ور بره

مامانی شما روز 5شنبه رفتی توی 6ماه همه میگن یکمی ضعیف هستی مامانی میگن شیرم خوب نیست اخه خدایا چیکار کنم شما هم که هر چی غذا میدن با اشتها میخوری

البته همه میگن شما جنب و جوش زیادی هم دارین شاید بخاطر همینه نمیدونم

الان شما سینه خیز میکنی حالت چهار دست و پایی هم میکنی صدای عجیب هم که تا دلت بخواد

الهی قربونت برم من البته همه اعتقاد دارند بسیار خوش خنده ای عزیزم

همش میخندی خوش خو  هم که هستی الهی من فدات بشم

حالا فردا میخوام یه دکتر برم ببینم چیکار کنم باور کن خسته شدم از بس که گفتن شیرت خوب نیست

تورو خدا دعا کن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان گیسو
16 آبان 90 14:32
سلام گلم خوبی؟
ای بابا دوست گلم بی خیال تنش باید سلامت باشه وگرنه می گن گوشت بچه مثل گوشت لب طاقچه است خدا رو شکر که حسنا جونم سالمه و این مهمه
رمزو برات خصوصی گذاشتم
بوسسسسسسس


سلام ممنون
زهرا
17 آبان 90 16:35
این نگرانیها برای یه مادر طبیعییه .دختر منم بیست ماهشه ده کیلو هستش.اما زبرو زرنگ وپر جنب وجوش .اطرافیان من هم از این حرفا میزنن بی خیال
مامان نفس طلایی
17 آبان 90 20:10
سلام عزیزم جای همسرت سبز باشه
مامان نفس طلایی
20 آبان 90 0:02



@};
mamani helena
20 آبان 90 12:52
salam dostam vay negaran nabash negarani ro shiret tasir mizare helena ham kheili topol nist vali man aslan harfe digaran narahatam nemikone bikhiyal nafase khalaro eshghe


سلام
ممنون از دلگرمیتون @};
هدی
22 آبان 90 11:19
سلام خانمی
خوبی؟
حسنا جون خوبه؟؟؟؟
مگه وزن و قد حسنا رو طبق جدول رشدش کنترل نمیکنی؟؟؟؟؟؟؟

من اپم...


سلام خانمی
خوبم ممنون اره خدارو شکر
بله چک میکنم طبق نمودار قدو وزن همچی خوبه
اما حرفهای بقیه ...
ممنون از نظرتون
مامان گیسو
22 آبان 90 17:56
سلام عزیزم بهتر شدی ؟



سلام عزیز
ممنون الحمدلله خوبم
ممنون که باز هم ستاره بارون کردید وب مارو