حسناحسنا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

حسنا کو چو لو

دلم برای کسی تنگ است...........

1390/8/3 11:24
نویسنده : مامان جونی
919 بازدید
اشتراک گذاری

دلم برای کسی تنگ است که دل تنگ است…

دلم برای کسی تنگ است که طلوع عشق را به قلب من هدیه می دهد …

دلم برای کسی تنگ است که با زیبایی کلا مش مرا در عشقش غرق می کند…

دلم برای کسی تنگ است که تنم آغوشش را می طلبد …

دلم برای کسی تنگ است که دستانم دستان پر مهرش را می طلبد…

دلم برای کسی تنگ است که سرم شانه هایش را آرزو دارد…

دلم برای کسی تنگ است که گوشهایم شنیدن صدایش را حسرت می کشد …

دلم برای کسی تنگ است که چشمانم ، چشمانش را می طلبد …

دلم برای کسی تنگ است که اشکهایم را دیده…

دلم برای کسی تنگ است که تنهاییم را چشیده…

دلم برای کسی تنگ است که سرنوشتش همانند من است…

دلم برای کسی تنگ است که دلش همانند دل من است…

دلم برای کسی تنگ است که تنهاییش تنهایی من است…

دلم برای کسی تنگ است که محرم اسرار است…

دلم برای کسی تنگ است که دوست نام اوست…

دلم برای کسی تنگ است  که دل تنگ دل تنگی هایم است

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

masome
3 آبان 90 12:42
سلام .شعر قشنگیه


سلام عزیزم ممنون که سر زدین
نظر لطفتونه
مامان نفس طلایی
3 آبان 90 13:34
دلم تنگ شد


ســــلام نـفـس طلایـی
مـرسـی کـه سـر زدیـن خـوشـحـال شـدم
ودلــم بـس تـنـگ اسـت............






mamani helena
3 آبان 90 18:03
salam azizam mamnon ke sar zadi che jaleb niniyamon ham senan enshala dostaye khobi vase ham beshan


سلام عزیزم خواهش میکنم اره واسه منم خیلی جالب بود. منم امیدوارم ؛ممنون که سر زدید بازم منتظرتون هستم