حسناحسنا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره

حسنا کو چو لو

سیب سرخ عشق

1390/10/13 12:33
نویسنده : مامان جونی
1,252 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ...

 

همه پروانه هایی که دور و برت می چرخند ...

همه سیب های سرخ ...

همه گل های محمدی و همه شعر های حافظ ...

سلام های من هستند ...که از اتاق کوچک دلم برایت پست کرده ام ...

وقتی از تو می نویسم ...

واژه هایم پرنده می شوند ...

دفترم به رقص می آید و آهسته ... آهسته از پلک هایم خورشید می ریزد ...

اگر خود خواهی نبود ... برایت می نوشتم که خداوند تو را برای دل من آفریده ست ...

برای لحظه های آسمانی من ...

اما چقدر دور ... چقدر فاصله ... چقدر انتظار ...

انتظار ... انتظار ...

انگار سهم من و تو از عشق ... همین انتظاری ست که مثل یک سیب بین ما تقسیم شده ست ...

حالا ،به سیب سرخ عشق فکر می کنم و به روزهایی که پشت در منتظرند ...

زود تر بیا ...

دلتنگ تو هستم ...

همین ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

باران مامان و بابا
11 دی 90 12:47
عزيزم سلام خيلي سايت قشنگي رو براي عزيز ترين ثمره زندگيت درست كردي موفق باشي
خاطرت یک دختر پر ماجرا
12 دی 90 10:54
سلام اسم دختر کوچولوتون حسناست اسم دختر منم حسنا بود
امیرمحمدواسراکوچولو
15 دی 90 17:12
سلام ممنون از حضورتون من اومدم وبلاگ شما ولی عکس از حسنا پیدا نکردم اگه میشه یه عکس بذارین میخوام بذارم تو البوم دوستان بازم ممنون ازحضورتون


سلام خواهش میکنم D
چشم حتما وظیفه بود
masome
15 دی 90 18:42
سلام ممنونم .کوچولو تونو ببوسین


سلام ممنون از حضورتون D
مامان نفس طلایی
16 دی 90 9:31
خوشحالم که خوبی و دوباره امدی
امیرمحمدواسراکوچولو
17 دی 90 11:19
سلام تبریک به خاطر وبلاگ قشگتون وبلاگ امیرمحمد واسراکوچولو به موضوع دایی رامین وسربای بروز شد منتظرتون هستیم