حسناحسنا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

حسنا کو چو لو

شیطونی

1390/9/2 16:36
نویسنده : مامان جونی
704 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی خوبی نفسم ؟

 

امروز دوبار اومدم و وبتو اپ کردم ولی هی دستم اشتباهی میرفت ومتن پاک میشد انقدر از دست خودم عصبلنی شدم waitingangryکه نگو باز حالا که شما و بابایی خوابید اومدم برات بنویسمخواب

خب این هفته عروسی پسر دایی بود همه رفتند به غیر از منو خاله جون مریم که به خاطر کارای ادارشون موند پیش من و منم به خاطره اینکه میترسیدم شما اذیت بشین با شایدم اذیت کنید نرفتم البته دروغ نباشه یکمم به خاطره نبود بابایی بود افسوس

خبر دیگه اینکه شما چند شبه بیقراری میکنی نمیدونم توی خواب باچشمای بسته گریه میکنی هی بیدار میشی هی باز گریه میکنی و باز با شیز دادن و روشهای یاد شده میخوابی

مامانی الان شما اوج شیطونیتون شده لبته به نظر من اخه چهار دست وپا که میکنی همش وسائل خونه بابابزرگ رو میکشی طرف خودت دیگه نگو که بلا شدی kisslove strucklove strucklove struck

دیگه اینکه هوای مشهد الان چند روزی بارونیه جون میده برا قدم زدن تو خیابون اخ که دلم هوای حرم اقارو تو این هوا اونم توصحن انقلاب کرده

دیگه بخاطر شما من اصلا از خونه بیرون نمیرم

تازه دیشب چون بابابیی میخواست بیاد منو دایی رضا اومدیم خونه تا بابایی راحت باشه چقدر خیابونها قشنگ شده بود منم که عاشق بارون اونم توفصل عاشقا توفصلی که من بدنیا اومدم پاییز

صفایی داره اما حیف که نمیشه بریم بیرون زود زود بزرگ شی تا باهم سه تای بریم و صفا کنیم تازه شما انقدر برا بابایی دلبری میکنی که نگو بلا

فعلا شما بیدار شدین و دارین بازی میکنین

 

 

برا امروز دیگه بسه راستی یادم رفت بگم مادر جون بابایی رفته یزد برا همین امشب عمه مژگانت رو میخوام شام دعوت کنم با عمو محمدت

دیکه بسه جیگرت وبخورم مامانی big hugبای بای

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان نفس طلایی
2 آذر 90 19:00
سلام عزیزم خوش بحالت که نزدیک امام رضایی و هر وقت دلت بگیره می تونی بری حرم
من که الان خیلی دلم می خواد حرم باشم ..
انشاالله که حسنا جون زود بزرگ می شه میرین قدم زنی تو هوای سه نفره


سلام ممنون که سر زدید خانمی من در اولین زیارت براتون دعا میکنم
از امام خوبی ها ........
یا امام رضا تورو به جوادت قسم میدم حاجت همه رو بده
الهی امین
مامان
3 آذر 90 20:33
سلام عزيزم زنده باشي بوسسسسس من شما رو لينك ميكنم شما هم مارو با ستاره هاي من بلينكيد بازم به ما سر بزنيد


سلام ممنون که سرزدید چشم حتما
amirmohamad_asra
12 آذر 90 9:42
سلام وبلاگ قشنگی دارین منتظره حضوره گرمتون هستم
مامان مهراد
14 آذر 90 16:20
سلام عزیزم خوبی جیگری چطوره عزیزم جیگری شیطون تر هم میشه حالا کجاشو دیدی
دوست پسر حسنا
14 آذر 90 21:34
حسنا جون رو از طرف من ببوس
مامان طناز
20 آذر 90 16:13
سلام خانومی
خوبید؟
حسنا جون خوبه؟؟؟؟
منم مثل شما خونه نشین شدم تو این هوای سرد و با این دخمل کوچولو
رفتی حرم التماس دعا