حسناحسنا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

حسنا کو چو لو

مامانی دوست دارم اینگونه باشی

1390/9/2 18:51
نویسنده : مامان جونی
1,076 بازدید
اشتراک گذاری

دختر دانش آموزی صورتی زشت داشت . دندان هایی نامتناسب با گونه هایش ،موهای کم پشت و رنگ چهره ای تیره .

روز اولی که به مدرسه جدیدی آمد ، هیچ دختری حاضر نبود کنار او بنشیند . نقطه مقابل او دختر زیبارو وپولداری بود که مورد توجه همه قرار داشت .

خوشمزه

او در همان روز اول مقابل تازه وارد ایستاد و از او پرسید : میدونی زشت ترین دختر این کلاسی ؟ یک دفعه کلاس از خنده ترکید ... بعضی ها هم اغراق آمیزتر می خندیدند . اما تازه وارد با نگاهی مملو ازمهربانی وعشق در جوابش جمله ای گفت که موجب شد در همان روز اول، احترامویژه ای درمیان همه و از جمله من پیدا کند : اما بر عکس من ، تو بسیار زیبا و جذاب هستی . او با همین یک جمله نشان داد که قابل اطمینان ترین فردی است که می توانبه او اعتماد کرد و لذا کار به جایی رسید که برای اردوی آخر هفته همهمی خواستند با او هم گروه باشند . او برای هر کسی نام مناسبی انتخاب کرده بود . به یکی می گفت چشم عسلی وبه یکی ابرو کمانی و ... . به یکی از دبیران ، لقب خوش اخلاق ترین معلمدنیا و به مستخدم مدرسه هم محبوب ترین یاور دانش آموزان را داده بود . آری ویژگی برجسته او در تعریف و تمجید هایش از دیگران بود که واقعاً بهحرف هایش ایمان داشت و دقیقاً به جنبه های مثبت فرد اشاره می کرد . مثلاً به من می گفت بزرگتریننویسنده دنیا و به خواهرم می گفت بهترین آشپز دنیا ! و حق هم داشت . آشپزی خواهرم حرف نداشت و من از این تعجب کرده بودم که او توی هفته اول چگونه این را فهمیده بود . سالها بعد وقتی او به عنوان شهردار شهر کوچک ما انتخاب شده بود بهدیدنش رفتم و بدون توجه به صورت ظاهری اش احساس کردم شدیداً به اوعلاقه مندم . 5 سال پیش وقتی برای خواستگاری اش رفتم ، دلیل علاقه ام را جذابیت سحرآمیزش میدانستم و او با همان سادگی و وقار همیشگی اش گفت : برای دیدن جذابیت یک چیز ، باید قبل از آن جذاب بود ! در حال حاضر من از او یک دختر سه ساله دارم . دخترم بسیار زیبا ست وهمه از زیبایی صورتش در حیرتند . روزی مادرم از همسرم سؤال کرد که راز زیبایی دخترمان در چیست ؟ همسرم جواب داد : من زیبایی چهره دخترم را مدیون خانواده پدری او هستم . و مادرم روز بعد نیمی از دارایی خانواده را به ما بخشید . شاد بودن، تنها انتقامی است که میتوان از زندگی گرفت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

dp
30 آبان 90 0:11
با سلام و تبریک بخاطر وبلاگ قشنگتون . وبلاگ ملیسا خانم به روز شد . ملیسا خانم خوشحال می شن اگر مهمون وبلاگش باشید . ممنونم .


سلام ممنون
مامان طاها
1 آذر 90 12:18
عکس نی نی های بهاری تو وبلاگه طاهای من
اطلاعات بیشتر : سلام به همه مامانهایی که نی نی هاشونو تو بهار 90 به دنیا آوردن. من در نظر دارم عکسه تمام نی نیهای بهاری رو با آدرس وبلاگشون تو وبلاگه محمد طاها بزارم اینجوری زودتر و بهتر با مامانهای بهاری و نی نیهاشون زودتر آشنا میشیم و میتونیم از نظراته همدیگه استفاده کنیم هر کی مایل به این کاره تو قسمت نظرات وبم نظر بده که با عکس نی نیه اون شروع کنیم.


amirmohamad_asra
1 آذر 90 12:18
سلام به حسنا جونم ممنون که به وب ما سر زدی بازم منتظرتون هستیم بدورد فدات بوس


سلام خواهش میکنم
mamani helena
2 آذر 90 0:26
salam hasna joon khale chera ba mamani be ma dige sar nemizanid delemon baraton tang shode rSti mamani matlabet kheili jaleb bod.boossss


سلام ممنون که مارو شرمنده کردید چشم حتما میایم خواهش میکنم
مامان طاها
2 آذر 90 12:05
دستوری که داده بودید اطاعت شد.
همیشه خوش و خرم باشید.

منون بوسسسسسسسسسسسسسسسس
مامان نفس طلایی
2 آذر 90 19:01
عزیزم وقت نداشتم مطلبت و بخونم و از طرفی هم خیلی دوست داشتم بخونم امدم سر زدم اما پیام نذاشتم تا سر فرصت بخونمش و بعد برات پیام بذارم


قربونتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
مامان طاها
2 آذر 90 19:22
سلام خانمی من هیچ عکسی غیر از این تو وبلاگتون ندیدم واسه همین این عکسو گذاشتم.
هیچ موردی نداره خودتون یه عکس انتخاب کنید بهم بدین من عوضش میکنم.


سلام ممنون به خاطر لطفتون چشم در اولین فرصت خوشحال شدم