حسناحسنا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره

حسنا کو چو لو

خاطره هفته گذشته

1390/8/28 22:06
نویسنده : مامان جونی
995 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامان جونی لبخندلبخندلبخند

خوبی ناناز مامان نمیدونم الان که داری میخونی کجایی و من کجام تو چه موقعیتی خداکنه هر جایی که هسنی خوشحال وخدا همراهت باشه نفس مامانفرشتهفرشته

الان که دارم مینویسم شما تازه از خواب هی بیدار میشی هی میخوابی خمیازهخواب

بابایی هم که دیروز رفت ناراحت یزدهفته پیش هفته پر رفت وامدی بود الان که دارم بهش فکر میکنم میبینم که اتفاقات خوبی بود لبخند خدارو شکر عید غدیر که مثل هر سال خونه مامانی مهمون رفت وامد میکرد اخه مادر جون سیده شب قبلشم که عروسی بهترین دوست رندگیم یعنی سمیه جون بود البته از ظرفی دختر داییم هم میشه الان یه تبریک دیگه هم بهش میگمتشویققلب

سمیه جون مبارک باشه ان شاء الله به پای همدیگه پیر بشین قلبقلبقلبقلبقلب

دومی اینکه عروسی دختر خاله بود هانیه البته هر دوتاییش تو یه شب بود من تنها با دوستم سمیه جون رفتیم عروسی سمیه

مامان اینا رفتن عروسی هانیه

البته سوء تفاهم نشه من دوتا از بهترین دوستام هر دو اسمشون سمیه است البته سمیه خانم یهنی عروس خانم ار دوران دبستان تا دوران دانشگاه باهم در یک رشته و در یه دانشگاه بودیم خدارو شکر

خدارو شکر ایشالله هر دوتاییشون خوشبخت بشنچشمکبغل

خبر سوم که مربوط به روز عید غدیر بود بابای زندایی حسن از مکه اومده بود شب همگی اونجا بود البته بابایی نبود اخر شب اومد

بعدی که مربوظ به شب بعد میشه که جیگرمامان اونجا انقدر خود نمایی کرد ی از هر لحاظ که دلت بخواد منم که واقعا خسته شدم شمارو به عمه جونی و خاله جونیت دادم گریهناراحت

 

اخر شب که اومدیم نمیدونی تو خونه اینقدر میخندیدی که نگو اخه دختر ناز چرا تو مهمونی این جوری نیستی اره فهمیدم میترسی چشمت بزننلبخندلبخندلبخندلبخندقهقههقهقهه

چقدر تو بلایی فدات بشم تو این هفته شما یاد گرفتی یعنی تونستی چهار دستو پا کنی ماشالله به دخمل مامانتشویقتشویقتشویق

الان تو حرفات بابا میکنی عمه میگی دده میگی همه میگن شما خیلی باهوشین

منم خدارو شکر میکنم

در ضمن شما یه پسر دایی داری به نام محمد یاسین که از شما 20روز کوچلو تره و یه دختر خاله که 50روز کوچولوتر از شما و اسمش فاطمه است ایشالله دعا کن بتونم عکساتونو تووب بزارم

همش لبخند شماهارو باهم مقایسه میکنند و شما تو این مقایسه برنده اید البته از نظر هوش

توپلی که نیستی حالاهم که غذا خور شدی هی هر چی میدن میخوری میگن خوش خوراکی یعنی غذا خوب میخوری

دیگه این پستم خیلی زیاد شد جبران اون چند روزی که نبود باشه بقیش برا بعد خب دخمل ناز مامان

فدات بشم من

http://www.clip2ni.com/Forum/images/smilies/212.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان نفس طلایی
29 آبان 90 17:34
همیشه به گردش و عروسی خوش بگذره


سلام خانمی
ممنون
مامان مهراد
29 آبان 90 23:04
سلام پسرمن 4 روز از حسنا جون بزرگتره یه خورده تنبل تشریف دارن فقط دوست داره باهاش بازی کنی امیدوارم بتونیم باهم دوستای خوبی باشیم


سلام خانم حتما امیدوارم